Cookie beállítások

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Swarovski 2021: A hattyú felszáll

A hattyú felszáll: A Swarovski felfedi új márka identitását és meghökkentő üzletkoncepcióját

 

A világ legnagyobb kristály gyártója, a Swarovski teljes átalakuláson megy át 2021-ben! Merész víziót fogalmaz meg a brand globális jogkörrel kinevezett kreatív igazgatója Giovanna Engelbert, aki nemcsak az ikonikus hattyú logót tervezte át, hanem nem kisebb célt tűzött ki, mint a Swarovski kristály felpozícionálását olyan luxusmárkák közé, mint a Tiffany vagy a Hermes.

Az új üzlet koncepció a Swarovski WonderLab nevet kapta, és már meg is nyílt az első Instant Wonder Store Milánóban, amit további nyitások követnek világvárosokban. Az üzletbe lépve nehéz eldönteni, hogy Alíz Csodaországába érkeztünk, avagy a Charlie Csokoládégyára változott át kristály manufaktúrává, a megjelenés azonban meghökkentő és újszerű.

A hattyú jelképe marad, oktogon formába zárva, hosszú nyakkal, mely a kristály csiszolására utal, mindezt világos rózsaszín árnyalatban, modern vonalvezetéssel. Giovanna szerint a kristály laboratóriumban a tudomány és a varázslat találkozik, mely emberi testet is ölt az új modellek segítségével.

Extrém elegancia, két szó, amely biztosan igaz az eddig felfedett ékszerekre: hatalmas kristályok, hatalmas ékszerek, nem mindennapi szettekben. Engelbert úgy tűnik semmilyen sorba nem akart beállni, amikor újra álmodta a brand megjelenését, kizárólag a képzelet szabhatott határt az ékszerek végleges formájának.

Új világot alkotott a 2020 májusában kinevezett kreatív igazgató, akinek azonban nem új a Swarovski, hiszen korábban is a cégnél dolgozott.

Swarovski CEO, Robert Buchbauer szerint: “A Swarovski mindig is az innováció és az újjászületés márkája volt. 126 éve hűek maradunk a gyökereinkhez, miközben a fejlődő világ igényeit próbáljuk kiszolgálni. Új fejezetet nyitunk történetünk nagykönyvében, amely mérföldkő lesz abban, hogy a Swarovski valódi lifestlye brandé váljon .”

Az új üzletben a vásárlók érzékszervei rengeteg impulzust kapnak: vibráló színek és textúrák, fém szobrok és innovatív anyagok kápráztatnak el. Maradandó benyomást keltenek már a nyilvánosságra hozott képek is, ahol az üzletben megjelennek a kristály figurák és ékszerek, csakúgy, mint a kristály elemek, órák és más különleges darabok.

Hazánkba elsőként az új ékszerek és az új csomagolás fog apránként megérkezni áprilistól kezdődően, illetve a közösségi médiában a szemfüles kristály rajongók már felfedezhették az új kampány elemeit, melyet február 21-én kezdett el nyilvánosságra hozni a Swarovski. A logóban a SWAROVSKI név marad, mely arányaiban még nagyobb hangsúlyt kap, a hattyú pedig ’felszáll’.

Kövesse a Swarovski hivatalos oldalait:

instagram.com/swarovski

facebook.com/swarovski

Tartalomhoz tartozó címkék: hír